Wróć do pierwszej strony zamówień

Zapytaj lub przekaż informację...

Zbłądziełeś? wróć do trony startowej

 
 
Przetarg z dnia 2018.07.24 : Sukcesywne dostawy produktów spożywczych asortymentowo i ilościowo do stołówki internatu
 
Przetarg ogłoszony 24 lipca 2018 roku, zakończył się 10 sierpnia 2018 roku.
Otwarcie kopert z ofertami nastąpiło 23 sierpnia o godzinie 13:00 Poniżej zamieszczamy protokół Komisji Przetargowej. Klikni i zobacz...
Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych na potrzeby Szkoły.Dostawy będą się odbywać sukcesywnie w ciągu roku szkolnym 2018/19, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 - 9.00.
 
 
Poniżej zamieszczamy komplet wymaganych przez nas dokumentów niezbędnych do uczestnictwa w przetargu. Dokumenty spakowane są w jednym pliku: do samodzielnego rozpakowania-ZIP lub samorozpakowujący-EXE.
Uwaga! Po pobraniu pliku z kompletem dokumentów należy go   ROZPAKOWAĆ  (wyodrębnić z jednego pobranego pliku 15 dokumentów)!
 
 
Dokument pobrano 68 razy Dokument pobrano 54 razy
 
   Protokół Komisji Przetargowej z dnia 2018.08.23
 
 
 
 
 
 
Strona wyświetlona 253 razy
 
© Robert Rusek dla Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Konarskiego Opolu Lubelskim